Lördag

publicerat i Allmänt;
och nu är det molnigt här idag. Undrar om det kommer något regn i helgen? Det behövs faktiskt nu för det är så torrt i marken. I går var jag ju och gjorde rent hus åt sonen. Det tog fem timmar.....men minutiöst städande och blommor överallt. Det var kul att göra det fint, så ajg hoppas att dem tycker det är fint:))
Idag blir det huset här som ska få sig en omgång och sen har Pippis bjudit ut mig på middag i eftermiddag. Vi får se om vi åker in till stan och käkar.

Ha nu en go lördag! Kram Mumin

image726

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh va glada dom ska bli!Ska du städa idag också? Fast jag har också städat lite grann..några kökslådor.Jag håller ju på som värst och målar inne i köksskåpen innan målarn kommer o sätter igång med resten! Det är kul att måla! Jag har aldrig gjort det förut!Nu har jag just färgat håret..ska snart tvätta ur! Vi ska på dans ikväll o då måste man va fräsch! Det blir Drifters som spelar o då blir det kanon!Vi ska ha svåger o svägerska med! Det blir nog kul! Ha en go lördag o städa inte ihjäl dej så du missar middan!Kram!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Va lycklig han/dom ska bli...åker du hem till mig idag och storstädar??

Kram,kram

3:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Jag säger inget så har jag ingenting sagt. Men snart flyttar jag in i ett stort hus så då får du användning för den fina städvanten du fick av mig. ;)

Kommentera inlägget här :