Fredag igen......

publicerat i Allmänt;

vad tar tiden vägen?? I rasande fart går veckorna och äldre blir vi:)) Idag ska jag bege mig till Blomsterlandet och köpa tulpanpelargonia. Den är jättevacker, blev vårens blomma på trädgårdsutställningen. Hoppas dem har den. Ska köpa en till grannen med för dit ska jag och Pippis i kväll och äta räkor och kräftor. Mums va gott!! Förresten sov jättegott inatt med min nyfunna metod. Inga mardrömmar.....ingen är lyckligare än jag...hoppas det håller i sig.

Kram och ha en go fredag kära vänner! Mumin

image700


Titta så vacker den är..........

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Supervacker!
Ha det så jättetrevligt ikväll!Gott låter det med räkor!
Tänk på att det är en dag i morgon också!
KRAM!KRAM!

2:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Ha en riktigt trevig kväll! Nu har jag puffat för bloggträffen hos mig. Vi får se om några nappar?

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Mmm ljuvliga!

pratade med Anders igår, det finns inga hotell i Gamla stan, men däremot ska vi kolla om det finns rum lediga vid slussen..det är nära Gamla stan.
Där ligger ett fint hotell!

Ha en skön dag..kram

4:e kommentar, skriven , av tingeling:

Fina blommor
Visst rusarveckorna fram och ännu fortare
frösvinner helgerna kram Tingeling

Kommentera inlägget här :