Cykelturen.....

publicerat i Allmänt;
jo den tog 2 timmar......jag bara cyklade på och va härligt det var:)) Jag snodde runt halva Göteborgsterrängen och ville aldrig sluta att cykla. Vilken gudomlig frihetskänsla det är att både röra på sig och få frisk luft, men jag hade en tjock vintertröja på mig och det blåste lite kallt emellanåt.....här kommer lite bilder från min cykelfärd.

image702

Vitsippor i mängder........

image703

Nä det är inga vitsippor:)) bara massa golfbollar från golfbanan........

image704


Här va det ljuvligt.......åkte runt sjön.......

image705

En fin vit häst som skulle känna på vattnet.

image706

Fika stället Bertilssons stuga

image707

Vilka krafter det ligger bakom det här........

image708

Trollskogen innan jag kom fram till den vanliga vägen.


Det var allt för idag, nu ska jag fika på altanen. Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Verkligen konstigt det känns när man ser dina fina vårbilder! Vilken härlig tur du varit ute på. Cykla det är livet! Tänk va mycket man ser o hör. Ock alla underbara dofter! Det doftar väl vår förstår jag!Vacker vitsippebild!
Jaja det blir nog vår här också nån gång! Det har faktiskt tinat en hel del idag. Det har regnat lite!
Det blev ingen dans så nu har vi just ätit hamburgare o pompa! Inte nyttigt alls, när man har högt kolesterol,men ibland får man vara onyttig!
Ha det så jätteskönt ikväll Mumin! Kram på dej!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja du har inte bara cyklat du har fotograferat också...ser härligt ut

Anders kollar hotell just nu..återkommer

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Det blev hotell Wellington på Östermalm..det var väl den 7:e juni??

Kram

4:e kommentar, skriven , av tingeling:

Så många fina foton du bjuder på idag och så härligt med en cykeltur kram Tingeling

Kommentera inlägget här :