Ännu en solig dag

publicerat i Allmänt;
har det varit idag.....men jag sov inte så bra i natt så jag tog mig en tupplur i eftermiddags.....det var skönt.....sen har jag varit på gympa ikväll.....det är skönt att röra på sig. Svärdottern hänger på nu också och det är bara roligt. Sen är det så mycket roligt folk där.....det är rena rama kafferepet innan man sätter igång:))
I morgon skall jag och dottern åka och köpa barnvagn till Lillkillen i magen.....dem där vagnarna är ju svindyra nuförtiden men hon ska köpa en begagnad. Det var inte så när mina barn föddes, då hade man enklare varianter..........Nä nu ska jag titta på rent hus.......jag tycker det är asäckligt men ändå tycker jag det är spännande ha ha. Ha det så gott! Kram Mumin

image724

Tänk när vi får äta dem här bären igen........mums:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja det är ju inte klokt vad barnvagnar är dyra..såg en på OBS häromdan jättefin för bara 2900.

Men på Blocket kan man hitta mycket..kram

Jag har inte gympat men tagit en promenad

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en underbar dag..sol idag med, men i morrn kommer regnet...men det behövs kanske för att björkarna ska slå ut.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaam

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja barnvagnar är nästan lika dyra som en bil:)) Ja det är lite molnigare idag och det är klart att det behövs regn. Ha det gott själv! kram på dig!

Kommentera inlägget här :