Träningsvärk.....

publicerat i Allmänt;
är inte rätta ordet.....jag kan knappt gå så jäkla ont i kroppen har jag efter gårdagens dans:)) Och jag som trodde jag var vältränad, ha ha ja där ser man, jag fick väl röra på en del muskler som jag inte visste fanns kantänka?
Pinsamt var ordet för igår när jag gick och la mig så hade jag ju tjötat med en dam innan passet och förväxlade henne med en annan så jag hasplade ur mig massa konstiga saker och jag tyckte hon tittade konstigt på mig...när jag låg i sängen och skulle sova bara reste jag mig upp och sa: "Jäklar nu vet jag vem det var, hon hade gått på samma bantningskurs som jag " och så som jag drog på hur roligt vi hade haft det i vissa situationer. Ha ha ja där ser man........
Jag orkade mig ut idag till Frölunda Torg och köpte mig ett par stövlar. Tänk att jag kan köpa stövlar....förut kunde jag inte få dem över vaderna....Lycka!!

image377


Va tycks? Dem är jättesnygga till jeans......

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Visst är det pinsamt när man tar fel på personer.
Åh så duktig du är med träningen.
Snygga stövlar Kram Ting..

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ting: Javisst så pinsamt, hon trodde nog inte jag var riktig ha ha. Ja det gäller ju att hålla igång den gamla kroppen:))men idag får det vara, det får inte gå till överdrift! kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Jättesnygga stövlar - dock inte så bra för hundpromenader. Men till snyggt - WOW!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Tack ska du ha....nä hundpromenader passar dem inte till, håller med dig men med lite fräsig klädsel så....Kram på dig!

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jättesnygga stövlar! Jag har ett par gamla med låga skaft som ser nästan lika ut.Det är mocka, det är det nog inte på dina. Man kanske ska plocka fram dom från gaderoben. Va du e duktig med träningen Mumin! Men du får ta det lite försiktigt o inte köra på för hårt från början förstår du väl!!!
KRAMAR Så försiktigt!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Tack ska du ha att du tyckte stövlarna var fina. Ja jag kände det att det var nog i värsta laget som jag körde på:)) Kram på dig!

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh va snygga...såna vill jag ha!!
Haha undrar vad damen i fråga tänkte..kramen

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ska jag köpa ett par till dig?:) Ja du den damen trodde väl inte jag var riktigt "navlad" ha ha. Kram på dig!

Kommentera inlägget här :