Så trött.....

publicerat i Allmänt;
har jag varit idag....när jag vaknade i morse så pumpade hjärtat för fullt och blodtrycket var nog skyhögt. Jag sa till Pippis att nu är det jag som drar täcket över huvet så nu får du koka kaffe till hantverkarna..........jag kände hur det riktigt gjorde ont ut i armen och då var det "Stopp och belägg"....nu fick karlarna sköta sig själva för jag tänker inte dö av matlagning och kaffebryggning:)) Jag somnade så gott och lilla Stolla kom och la sig bredvid mig. Tur att jag har henne nu men hon går och jamar och undrar var lille Frippe har tagit vägen.
Sen kom min underbara granne som brukar passa katterna när vi är på våra resor. Dem hade varit i Stockholm på en liten sightseeing och hon hade köpt denna vackra ros till vår lille bortgångne vän. Va rart av henne......

image369


Nu resten av kvällen tänker jag bara slappa igen och ligga och läsa jämte denna lilla svarta "ullboll"

image370

Ha ha hon e så svart så hon syns inte. Ha en go kväll alla mina vänner Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Så sorgligt med din kisse. Det är klart att det blir en reaktion hos dig. Duktig du var som tog hand om dig själv i stället för att serva laget runt. Lilla Stolla verkar super gullig. När får vi se någon bild på "farmors" gull?

2:a kommentar, skriven , av Frida:

Den va ju snällt av henne :)

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Jag tror att jag lagt ut bilder på henne, men jag kan maila ett till dig om du vill. Kram på dig!
Frida: Ja det var verkligen snällt av henne. Hon e go Bodil och en riktig djurvän:) Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Frida: Förresten kul att du kommenterar, det gillar jag:))

5:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Trevligt att bli uppvaktad med rosor:-)
Det finns snälla, vänliga människor..
Tack för ditt gehör i mailet.. kul att läsa:-)
Är du
så himla trött?? Såg du inte Heroes då? Jag gillade det jag såg.. kan säkert bli något.
Natti från nattugglan.

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Va gulligt av grannen!Du gjorde alldeles rätt som struntade i att vara passopp åt gubbsen!
Stackars Stolla funderar säkert vart kompisen tagit vägen. Hoppas du mår lite bättre i dag!
Kramelikramar!

7:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Nämen...ny bakgrund igen! Snyggt!

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Vad härligt med mysiga grannar
det är ju toppen
Gubbarna klara sig säkert själva
Förstår att saknaden är stor och det måste ju bearbetas att få sörja Många kramar /Ting...

9:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja hon e snäll min granne och kul att du uppskattade mailet:) Må så gott! Kram
Gunvor: Ja kroppen sa tvärstopp, jag orkade bara inte mer och lilla Stolla går och jamar efter sin kompis......Kram
Ting: Ja saknaden är jättestor och jag blev så fruktansvärt trött efter allt. Kram på dig!

10:e kommentar, skriven , av Ninni:

Krya på dig vännen..ha det bra, snygg bakgrund!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentera inlägget här :