Mina nysydda gardiner.......

publicerat i Allmänt;
image372

Här ser ni mina nya köksgardiner, nysydda för idag...köpte ett annat tyg också så nu har jag lite att välja på.
Dagen har gått i ett kör, städat lyssnat på hög musik och haft det riktigt underbart. Blommorna i trägårn har jag hystat också och klippt gräset så nu ska jag "ta kvällen". Får väl titta på speedway och se om jag ser Pippis någonstans, ha ha.

image373

Här e lille goseStolla med min nyinköpta matta. Nu ska hon och jag mysa framför TV:n. Ha en bra kväll!
Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

FIN FINT MED NYA GARDINER OCH VILKET VACKERT TYG
SÅ MYCKET DU HAR HUNNIT MED IDAG JAG HAR BARA VARIT
PÅ BIBBLAN OCH GÅTT EN LÅNGPROMENAD MED SVÄGERSKAN OCH SIMSON SEN HAR JAG BARA LATAT MIG
JAG UNDRAR BARA OM DET VAR DUBBELHAKAN SOM KOTTE OCH JAG VAR LIKA PÅ HIHI!!!!
KRAM TING.....

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag gillade det tyget..lite sjuttiotal över det!
Har ni köket på övervåningen?
Ha en härlig dag..kramen
Tack för mejlet..va gulligt skrivet och tack detsamma!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ting: Ja jag gillade det tyget med en gång...ja igår var jag på G.....nä det är inte dubbelhakan utan näsan och ögonen ha ha. Kram på dig!
Ninni: Ja jag föll pladask för det.....nä du vet vi har enplans med källare men vi ligger väldigt högt med vårat hus...blir lite förvillande.. Ha det bäst idag! Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ja visst är det kul att fixa dona och få fint hemma Jag ska sätta tänderna i sovrummet nu kram /Ting......

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja då fattar jag.....jag har gjort massor idag..pözz

6:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Vad fint och frächt det ser ut. Jag har bara latat mig idag. Löst korsord och läst böcker. Skönt med såna dagar. Men du har varit desto mer aktiv ser jag. Hoppas du inte får "betala" för det i morgon.
Kram

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Ja det blir bara bättre och bättre med det "gamla" huset. Det är ju byggt 1947 så det är en del att göra med det. Nä idag har jag bara vilat mig. Ha det gott! kram

Kommentera inlägget här :