Hej på er!

publicerat i Allmänt;
Idag har det gått i full fart......gjorde kotletter i morse efter frukosten och sen var jag på Maxi och storhandla. Det gäller ju att ha allting hemma eftersom besöken är täta här i huset.....jag hittade snygga panelgardiner till sovrummet som jag lagt upp men dem behöver nog läggas upp några centimeter till...skit också....ja ja det får vara så länge........nu får jag börja med middagen snart för Pippis är väl hungrig efter sina utsvävningar ha ha. Sen blir det Aerobic i kväll...lite dansant gympa.....undrar hur det går??:)) En bild på en cool 53 åring i en sportbil får ni härnedan........förresten jag tror mina barn tycker jag är gammal...när dem var här senast så antydde dem att jag inte var purung längre.....dem borde få en påse med smisk:))

image375

En sån här skulle jag väl ha och fräsa omkring i va?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ojojoj! Du det vill jag me`.Jag hänger med dej på en runda!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja tänk dig vad vi skulle göra oss i den bilen......tror du vi hade fått några napp? Ha ha

3:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Va kul du är på bena igen då.. Mysig bil det där och duuuuuuuuuuuuuuuuu är väl inte gammal:-)
Inte purung, det där ligger bakom oss, men visst kan vi ännu vi "åldringar".. livet leker och så ska det förbli så länge vi orkar med det.
Ingen är för gammal för att
ha kul:-)
Ha de gott i din fräsiga motorvagn.
Kram

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Nä jag känner mig inte så gammal ha ha det är bara barnen som blir äldre:)) Javisst tycker du inte jag skulle skaffa mig en såndär kärra, det vore nåt för "gubsen" att dregla efter. Kram på dig!

Kommentera inlägget här :