Bokmässan....

publicerat i Allmänt;
Idag har jag varit på bokmässan här i Göteborg....det var fullt med folk och väldigt dålig luft men jag hittade Nalle och Gisan till slut. Va kul att träffa dem!! Kände mig lite dum att jag inte kunde bjuda hem dem men jag har ju ingen plats ännu att sitta här....allt är ju borta...ska börja i morgon att flytta tillbaka möblerna .........herregud va mycket det var att titta på.....jag blev alldeles yr i mössan av all information men jag köpte ett par böcker till Pippis och några till mig själv. Här kommer lite bildbevis på sammanföringen av 3 bloggvänner. Håll till godo!

image410

Jag och Nalle "egoblider" :))

image411

Nalle Jag och Gisan

image412

Gisan och Nalle

image413

Lite tänkvärda böcker jag köpte:)

image414


Nalles barnbok signerad och allt........

image415


Denna  kalender köpte jag 1,6 miljoner klubben....läcker och Alexandra Charles stod bredvid mig och snacka!

Nu ska jag åter till möbleringen....Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh va fina ni var ihop..va kul!
Nu blev jag lite avis igen..härliga böcker du har köpt!
Kramiz

2:a kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Jamen va kul för er att träffas så.. ni hade då ingen hattparad och varning på stan som jag och Åsa hade:-) Ser ut att vara snälla flickor det där:-)
Vill du höra på en av Bruces nya låtar.. finn så Kafferasten på tillfälligt besök:-)
Tjingeling o hejsan svejsan..

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Javisst va det kul att träffas om än bara en liten stund:) Du och jag får också träffas nån gång vännen. Kram på dig!
Pialotta: Nä ingen hattparad:)) Ska genast bege mig till kafferasten och höra på Bruce!! Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Klart vi ska...
Ha en skön söndag..kramen

5:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Hör du inte? Har du firefox som din webbläsare, då kan det vara så att den inte tillåter vissa script.. det där kan du fixa så den gör..
Kram

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men åhh va roligt Mumin... att få träffas live! Ni var jättesöta alla tre!Och va kul att gå på mässan..dottern min har varit där o jobbat i flera år, det var när hon jobbade på Bonniers. Och hon har berättat mycket kul,men mest jobb var det ju!
Vilka fina böcker du hittat! Kalenderflickorna verkar kul.Och så Nalles då förstås!
Ha en skön söndag!Kramar!

7:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Åh vad roligt att få träffa bloggvänner! Jag skulle gärna
åka till Götet och bokmässan men det får bli ett annat år.

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det får vi banne mig göra:) Va kul vi ska ha!! Kram
Pialotta: Nä jag hör inte......och du vet det där med firefox har jag ingen aning om vad det är ha ha. Kram
Gunvor: Ja vi såg ju riktigt skapliga ut:))Mina små böcker var så jättetänkvärda!! Kram
Sylvia: Du får komma ner och hälsa på vetja:) Kram

9:e kommentar, skriven , av Gisan:

Vilken mässa! Kul att ses :-) Kramar...

10:e kommentar, skriven , av Nalle:

Hej Mumin !
Roligt att ses på mässan, fast tiden blir ju knapp.
Bilderna blev ju bra, men eftersom jag håller i kameran så framstår jag ju mer, hm hm..
Bilden på Gisan och mig är ju också bra, men ... jaja. Jag ser ut som jag svalt en ko där ! Ljuset från lysrören gör ju att skuggor och sånt blir lite annorlunda. Men men, vi ser ju trevliga ut ! Hahahaha ! Kommer säkret tillbaka till Götet. Ha det gott.
Du får gärna åka upp till min utställning i helgen:))) Hihihi, försökte bara:) Men det hade ju onekligen varit roligt.
Ha det gott kära Mumin
Kramar
Nalle

Kommentera inlägget här :