Blev varken hackat eller malet........

publicerat i Allmänt;
idag, tror ni jag har tagit bort porslinet än----nääää, jag åkte ut på en åktur och blev "fast" med en väninna i några timmar ha ha, ja ja det finns kvar, har ju helgen på mig, för nu är det bråda tider, Enya skall passas i morgon förmiddag, hur i hela friden ska det gå? jag blir riktigt nervös.....det är första gången som jag är ensam med den lilla damen, hon kanske biter ihjäl mig:)) Sen är det läkarbesök på eftermiddagen och på torsdag morgon är det Torsten tandläkaren kl 8 och sen skall svärmor vallas igen. Nu har hon fått för sig att hon skall åka till Angered som ligger ganska så långt bort härifrån och hon skall köpa kaffe och en jacka, sen ska hon handla och ta ut pensionen........och blablabla.
Nä nu ska jag gå och lägga mig för jag är trött, det blev i alla fall cirkelträning och spinning i kväll så nu säger jag gonatt! Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Dina dagar är fyllda precis som mina vissa veckor..
Ha de gott i allt ditt och ta det lilla lugna gatan:-)
Kramar

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Du har fullt upp ser jsg!Det kommer att gå jättebra med lilla Enya! Hon känner säkert förtroende för farmor.Åhh va ni ska mysa!Lycka till med både läkar o tandläkarbesök!
Och sen svärmor då..det är tur att hon har dej som ställer upp i ur o skur, ser det ut som! Du är snå go mot alla du! ha nu en bra dag i dag först o främst!
Kramar till både dej o Enya!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hos dig står inte tiden still precis men hoppas du hinner ta hand om dig själv oxå Idag slutade jag tidigt och solen skiner, härlig kram Ting........

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Har det gått bra med vovven idag?
Åhh du kommer iväg på träning du..jag hinner ingenting annat än att jobba och greja här hemma...trött är jag!
kramen

Kommentera inlägget här :