Ska köpa mig en tavla.......

publicerat i Allmänt;
Det fattas något på väggen i storarummet och det är en tavla.........Den ska gå i samma färg som möblerna och det är lite brandgult......nä inte brandgult men beigegult då......får jag höra vad ni tycker om mina alster som jag gillar....kan inte bestämma mig.......

image465

Lite för modernt kanske?

image466

Denna är min favorit

image467

Denna tavla passar inte men det är så roligt för att det är min sons före detta klasskompis som går på
konstskola här i Göteborg som har en utställning med den här tavlan. Har ni sett vilka roliga detaljer han har fått med?

image468

Tyvärr är denna för liten att titta på så här men det är rätta färgerna och den är läcker......

Ja ja en tavla kommer det att bli i alla fall. Ha en god natt! Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Vem är det som går på konstskola?

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Anna-Maria: Jaså du är vaken och smygtittar på bloggen:)) Det är Johan Alexandersson du vet Sonjas pojk han som var så blyg. Han går på Domens konstskola i Göteborg. Syns!

3:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Den med paret gillade jag.. smaken är som baken:-)
Det är ditt hem så det är din smak som ska gälla.. ha de fint kram

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Precis den jag tycker om också:) Kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jag gillar din favorit....jättefin!

Vad är det för lyxshampoo din dotter använder??

Kramen

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja visst jag tror det blir den du.....jag tror det hette Matrix....är inte säker men ska fråga henne i morgon....ha en go natt och må stjärnorna lysa på dig! Kram

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh ska stjärnorna lysa på mig..var rar du är...kraaaaaam

Kommentera inlägget här :