Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Det belv jättefint. Men du ser alltid så himla fräsch ut på bilderna du visar. Snygga kläder - det kallar jag inte för att shoppa lite. Stackars din gubbe - det skulle jag aldrig klara av. Hade nog
gått till veterinären för att få det gjort. Jag är lite bättre men det var en attans förkylning att hänga i. Att du mår bättre syns ju på bilden. Kram!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Tack min käre vän:) Va tur att du är bättre men du ska ju bli riktigt bra nu!! Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vilka snygga kläder och va snygg du blev...skitfin!

Ha en goo fredagskväll..kraaaaaaaaaaam

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du blev skitsnygg och kläderna var ju
snygga Vilken pangtjej kram Ting...

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni och Ting: tack så jättemycket, va ni e snälla:) Jag blev jätteglad:) Kram på er bägge!

Kommentera inlägget här :