Mår inte bra........

publicerat i Allmänt;

känner mig utpumpad.....att jag aldrig kan lära mig när jag har en infektion i kroppen att ligga och vila. Nu får jag sota för det....känner mig helt slut men här springer ju massa hantverkare ideligen och jag känner mig så påpassad, får aldrig vila ut riktigt och jag själv är ju dum som hittar på massa saker att göra när jag inte mår bra så nu får jag sota för det. Värker i hela kroppen och sömnen har det varit lite si och så med...typiskt när jag överanstränger mig.......men idag ska jag bara vila...får se om jag orkar blogga runt idag annars får ni ha det så bra! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Så kan det gå när inte haspen är på.. du måste tagga ner Mumin lilla.. Så där gör man ofta så blir allt värre..
Kramar fråm migsomväntarpåtelefonfrånLund..

2:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Tråkigt att du känner dig dålig. Men jag känner igen beteendet. När man får en bra dag tror man att så här skall det vara jämt och bokar in massor som man egentligen inte orkar med. Vila nu och krya på dig.

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pilotta: Ja jag är så himla korkad...jämt är det så här....men jag kan inte!! ta det lugnt när jag känner mig bättre, skit ockå.Tänker på dig vännen! kram
Sylvia: Ja jag hör att du känner igen beteendet, va dum man e, men det är inte lätt heller när man inte får vara ifred:( Tack ska du ha kram på dig!

Kommentera inlägget här :