Torsdag

publicerat i Allmänt;

Ja i morse så pratade det arabiska på Pippis väckarklocka igen.....om man ändå fick vakna till nåt roligare att lyssna på, men jag somnade faktiskt om :) sen gav jag mig iväg till spinning och där träffade jag prästen i församlingen där jag bor, han cykla han med.....men han får nog tvätta sig lite bättre för det var sjutton va han lukta svett.......sen iväg och handla inför helgen. Vi får gäster på lördag och då skall jag och min väninna boka Jukkasjärviresan men ett glas vin eller två vid datorn:) Tänk att det är alltid lika roligt att boka resor via nätet....eller e det bara jag som tycker det?? Man kan testa lite hus som helst och jag tycker det är jätteroligt........och i morgon kväll är jag och Pippis bjudna till sonen och svärdottern på middag. Det ska bli underbart att slippa laga mat. Det var rart av dem....nä ni nu ska jag inmundiga en kopp gott kaffe och sätta mig och titta på TV lite.....ni har väl inte undgått att Göteborg har blivit som i Chicago....dem skjuter hej vilt dem där gängen här......mycket otäckt faktiskt.....tredje man kan ju bli skadad.......Ha en go kväll! Kram på er! Mumin

image495


Önskar att det var så här hos mig:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så härligt att få gå bort och äta. Själv ska jag ha tjejfest och det ska bli kul hoppas att går att äta maten jag bjuder på kram Ting...

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Du får nog en mycket trevlig helg som det ser ut!Häftigt med resan till Jukkasjärvi!Det blir nog en upplevelse.
Passa dej när du går på stan! Du måste ha puffran med dej så du kan freda dej.Usch hur det har blivit i vårt fina land!Ha en superhelg ..men ta det lite lugnt med vinet!Kram!

3:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

ja du det är så hemskt med alla händelser och snart blir det kanske lag på att ha ett Emil i Lönnebergagevär med sig:-)
Skönt för er att komma till dukat bord..
Skrivit har jag gjort, men har du varit hos mig idag tro.. hmmmm.. minnet..
Nu är det som vanligt nybryggt i min kafferast igen.. blir alltid sena kvällen nu för tiden.. mamma i morgon och då är det tvätt.. Hon är så trött och sover mycket, men hon har mycket att ta igen och så är ju inte blodvärdet så högt precis..
Ha de skönt kramkram

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ting: Ja det ska bli jättehärligt att få gå till dukat bord.Ha det så bra med tjejkvällen! Kram
Gunvor: Ja jag längtar till Jukkasjärvi så jag baxnar:)) Ha det gott! kram
Pialotta: Ja man får passa sig här så man inte blir skjuten på öppen gata:( Ja du har att stå i vännen. Kram på dig!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vi slipper också laga mat ikväll!

Jasså du har cyklat med prästen..haha. Vi ska beställa resa vi med lite senare idag, får se om det finns nåt kvar.
Fast vi tar varmare nejder..kram

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det är skönt att slippa laga mat:) Jajamensan prästen cykla så svetten rann på han ha ha det var ganska kul att titta på han.....ja det förstår jag att ni åker till värmen...det är ju inte fel det heller. Kram och ha en go lördag!

Kommentera inlägget här :