Morning...

publicerat i Allmänt;
på er. Hoppas allt är bra med er alla! Igår var jag riktig barnvakt åt Fanny. Hennes mamma var i Ullared så jag ställde upp och hämtade henne från skolan. Varm choklad och mackor åt hon när vi kom hem och sen så satte vi oss och pyssla med lite inköpta blommor. Hon gjorde en väldigt fin grupp i en oasis och hon var så duktig och tycker det är roligt med blommor. Sen var det fläskfilé till middag och jag undrade varför hon blundade när hon åt, hon sa "jag njuter för det är så saftigt" ha ha det lilla gullegrynet....ja hon trivs hos Mumin.
När Fanny hade gått så utövade jag mitt måndagspass på gymmet. Jäklar va bra det gick igår. Nu har konditionen börjat att bli riktigt bra:))
Idag blir det "barnvakt" igen men det är den fyrfota lilla godingen som kommer hem till Mumin idag för nu är det sonens och svärdotterns tur att åka till Ullared och inhandla diverse ljusstakar till advent. Sen kommer min kära dotter på besök idag också....det är så trevligt. Nä nu e det dags för en kopp och sen på med promenadkläderna.
Må så gott alla! Kram eran Mumin

image497

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh va härligt att barnvakterierna avlöser varandra, så Mumin har nåt att göra! Förstår att dom trivs där, med så mycket gott som ni festar på till vardags!För säkert får lilla Enya sej nån smakbit hon också. Du e gullig du Mumin!
Ha en fortsatt härlig tisdag! Kramar om dej!

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Förstår att de trivs hos dig, barn som barn:)
Kramis

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vilken härlig kommentar..goungar!!

Du är hurtig med ditt gym..jag promenerar och cyklar..igår en cyeltur på nästan en mil..idag sju kilometer!

Kram, kram

4:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Fullt program märker jag - men du har ju ordnat så det bara är roliga saker på gång. Visst är det härligt med ungar och hundar. Ingen förställning där inte.

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Tack vännen..du e för rar du...kramar om dig också:)
Nalle: Ja det är väl så att dem trivs hos Mumin...tänk om ingen hade kommit....va trist det skulle vara...men ibland blir jag lite trötter:) Kram på dig!

Ninni: Just det goungar e det:)) Oj va du e duktig då...heja dej.....Kram på dig!

Sylvia: Javisst är det roligt...nä dem förställer
sig inte....det är skönt att vara behövd:)) Kramis på dig!

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det är tur de har dig Mumin så snäll och alltid ställer upp kram Ting....

7:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en fin dag idag! KRAMISAR,, flera stycken!

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur mås det??

Kramen:)

Kommentera inlägget här :