Lite trötter e jag idag......

publicerat i Allmänt;
men nu är resan bokad till Ishotellet. Jag och kompisen åker den 17 januari till Kiruna och sover över i kallt boende 1 natt. Man ligger på renfällar i var sin sovsäck med massor av kläder på sig....det gäller att inte bli kissnödig på natten för då vet jag inte hur man bär sig åt:)) Nästa natt drar vi iväg till Kiruna centrum och ligger där en natt och kollar på Kiruna by night.....förresten det är ju mörkt jättetidigt där uppe.....jag tror inte solen ens går upp nån gång. Nån som vet?
Ja vi hade en jättetrevlig kväll i alla fall, åt gott och skratta och tjöta omvartannat. Jag tror att jag sovit ca 4 timmar i natt men det får gå, denna natten kommer jag väl att få sova ordentligt hoppas jag.
Ha en skön söndag......nu kom Enya!! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Låter spännande med ishotellet. Har man ju hört talas om mycket. Vi får väl rapport sen hoppas jag. Kram och sov gott i natt.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Då kan du fotografera massor av nattfoton om det blir mörkt tidigt.
Jag skulle garanterat behöva gå på toa på natten kram ting....

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Sylvia: Ja det ska bli jätteroligt. Klart jag har kameran med mig:)) Kram tebaks

Ting: Ja här är en nattkissare också:)) Ja hoppas att jag kan fånga en massa fina bilder. Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ohh va spännande det låter!!Man har ju läst mycket om detta hotell. Man kan nog inte sätta sej in i hur det är att ligga där! Ska bli kul att få se o höra om det! Du får nog ha blöja på tror jag!
Ha en skön kväll nu Mumin!Lägg dej i tid!Kram!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Där skulle jag INTE kunna sova..jag måste gå upp och kissa tidigt varje morgon...men du får väl låta bli att dricka nåt innan du lägger dig...haha!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja vi sa det igår att vi får ta tjocka blöjor på oss innan vi lägger oss ha ha men jag tror inte det blir någon sömn överhuvudtaget:) Kram på dig!

Ninni: Nä jag får faktiskt hålla med dig att det blir nog jättesvårt att sova.....men jag ska ligga där i alla fall...detta har jag drömt om ända sedan hotellet byggdes....ha ha inte dricka....e du rolig eller? dem har ju isbar!! Kramis

7:e kommentar, skriven , av Nalle:

Hoppas ni får jätteroligt!!! Men själv skulle jag nog ha svårt för att sova där. Visserligen vill jag ha lite kallt, men såååååå kallt. Nä, det får nog vara för min del. Ang. kisseriet, drick inte innan du lägger dig. Kram

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Tack det hoppas jag med...ja jag sover nog inte mycket där...men det är det värt...detta är min dröm förstår du:) Kram på dig!

9:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Glöm inte raggsockarna, toppaluvan och lovikavantarna.. så får du väl sätta in en kateter för säkerhets skull:-) eller ha ett bäcken till hands:-D
Kramar o du ska se det blir så bra så..

10:e kommentar, skriven , av Ninni:

Kunde tro det..Isbar minsann..hihi!

Kolla in min nya header..ursnygg!

11:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Läget? Bra hoppas jag! Du har väl inte börjat träna på att hålla dej ännu? Jag tror ni kommer att få det toppenkul! Ni får väl ha ombyte med haha ifall ni läcker!
Ha en skön kväll! Kramelikram!

12:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja just det kateter va ordet:)) Kram

Ninni: Ja va trodde du ha ha man måste väl ha lite innanför västen innan man går och lägger sig:)) Kram

Gunvor: Tackar som frågar.....problemet är ju att jag har svårt att hålla mig annars också....vete katten hur det ska gå men skit i det....kul ska det bli:) Kram

Kommentera inlägget här :