Lite kvällstankar......

publicerat i Allmänt;
Hej på er........det var längesen jag var sentimental men ibland kommer det över mig.......när jag läser mina senaste inlägg så är allting så himla bra och jag är såååå glad för det må ni tro. Ska inte tjata igenom min sjukdom eller händelser som jag gått igenom det vet ni ju redan dem som läst på, men vet ni hur fantasktiskt det är att få börja att leva när man snart fyller 54 år??? Ja jag har inte levt innan, det känner jag nu...jag är så nöjd med livet just idag, här och nu, att jag kan köra ett spinningpass som en ungdom ( låter det som skryt??) att jag inte är alkoholist eller knarkare ( hade lätt kunnat hamna i den situationen) att jag väger normalt och att jag lever överhuvudtaget. För 2 år sedan höll jag på att lämna detta jordelivet, jo det är sant, ångesten klamrade sig fast i mitt hjärta och den enda utvägen jag såg var att göra slut på eländet, trots mina rara barn och Pippis..............men idag är jag så lycklig trots att jag måste medicinera i resten av mitt liv......jag hade gärna  velat vara frisk, det vet ni ju men jag försöker ändå att vara glad och positiv och medmänsklig och jag ser ju nu att jag får igen det av mina närmaste. T om Stolla och lilla Enya gillar mig, jag som aldrig trodde att jag dög till någonting.....så är det och jag hoppas att jag får vara lika lycklig framledes som jag är idag. Puss på er mina rara närmaste. Jag älskar er av hela mitt hjärta!! Mina goa vänner och mina söta bloggisar.....jag avlsutar denna dagen med att önska er alla en God Natt och må stjärnorna lysa över era huvuden:))) Puss o kram

image499

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Hej Mumin! Det var jätte fint skrivet! Du vet att jag älskar dig oxå! Och vi hade aldrig stått ut om du hade försvunnit! Kram & god natt! / frida!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Frida: Det var rart sagt:) Tack ska du ha lille vän! Kram o puss

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ohh va du är gullig, o va fint du skriver! Jag är så glad att du finns här i bloggvärlden..du behövs här också! Jag tycker om att hälsa på här hos dej..det vet du! Jag är glad att du är lycklig nu efter dina jobbiga år som du skriver att du haft. Ha det så gott i dag också min vän!Kramkram!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Tack kära du...du vet att jag gillar dig också min vän! Kramar

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh söta rara Mumin, jag är såå glad att just du finns kvar på denna jord!

Vilken underbar lycka att få känna så...en jättestoooor kraaaaaaaaaaaaam från mig till dig!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tack min kära Ninnivän....ja önskar att jag kunde träffa er alla mina bloggvänner på riktigt....det vore underbart...ja tycker att jag känner er på "
riktigt" nu...Kram på dig vännen!

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Klart vi ska ses nån gång det ser jag fram emot..du verkar sååå himla goooo!

Kramen

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Tack detsamma. Puss på dig!

9:e kommentar, skriven , av Anonym:

Du är en kär bloggvän till mig och jag måste varje dag kika in till dig och höra hur du har det och hinner jag inte det eller du inte bloggat på nån dag då känns det lite tomt imitt hjärta.
Jag vill oxå att vi träffas (om jag nu fick vara med er på bloggträff) nångång det skulle vara så roligt.
Du har varit så enormt duktig med att tagit tag i ditt liv och lyckats med nåt som många drömmer om ( bland annatjag ) gå ner i vikt och bli vältränad.
Så sträck på dig och var stolt över din bravad.
Jag gillar dig kram Ting...

10:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ting: Klart att du får vara med i blogggänget:) Ja vi får banne mig träffas allihopa, va kul det skulle vara!! Tack snälla du för rara ord....jag blir så glad över det och jag gillar dig också kära Ting!! Puss o kram

Kommentera inlägget här :