Äntligen har jag fått upprättelse.....

publicerat i Allmänt;
jag är så fantasktiskt glad idag......jag berättar inte vad det är det är min lilla hemlighet och inte ens Pippis får reda på det....men det är en sån upprättelse för mig det som hänt.....jag är så lycklig.!! Ni får inte tycka att jag är hemlighetsfull vilket jag ju är men detta är något jag gått och väntat på i hela mitt vuxna liv och det är bara jag som vet hur det är. Det finns nog någon däruppe som gillar mig, kanske min pappa eller mamma som är i himmelen.....jag är ledsen att jag inte kan säga vad det är men ni kan väl glädjas med mig ändå??:))
Detta ljus tänder jag för mina bortgångna föräldrar. Ha en go dag kära vänner

image513

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Visst får vi hjälp från andra sidan. Helt klart är det så:)
Men jag är nyfiken i en strut. Inte ens Pippis får veta ???? Vad kan det då vara????
Jag får gratuelera dig till det som gjort dig glad idag iaf. Kram

2:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Det är klart att jag gläds med dig. Att få upprättelse känns alltid skönt, det må gälla stora eller små saker. Visst har vi de som hjälper oss från en annan dimension, det är jag övertygad om.

3:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Jag gissar på att det är antingen pengar? Eller så har du gått ner till pokalvikt? Du får ju säga vad det är så man kan gratulera.

4:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

SÄG, SÄG, SÄG!!!!!!!!!!!! Jag DÖÖÖÖÖR av nyfikenhet!!!!!! Du vill väl inte att din dotter skall dö? hihi *skoja*

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Åh så glad jag är för din skull (men bara mellan dig och visst är jag lite nyfiken) Ha en underbar kväll Kram Ting...

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle och Sylvia: Visst är det så att det finns något bakom molnen och att det är någon som vakar över en...det tror jag stenhårt på. Tack kära vänner att ni gläds med mig:)) Kramar
Anna-Maria: Ja du pengar eller pokaldags....det är frågan....men du är ju alltid nyfiken....och det får du vara ett tag till. Kram på dig gocka!
Ting: Ja tack förstår att jag sått ett frö....men jag är sååå lycklig:) tack vännen för att du är glad för min skull. Kramar

7:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men duuu va glad jag blir jag också..när du är så lycklig!Men liiite nyfiken är man ju! Nånting bra är det ju o det är väl huvudsaken!
Ha en skön kväll o njuuuut av det som gjorde dej glad!Kramar om dej!

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Tack så mycket:)) Ja jag är jätteglad. Kram på dig!

9:e kommentar, skriven , av Ninni:

Är du gravid?? Haha....

Visst blir jag nyfiken..kramen

10:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ha ha jag trodde det först....men det var jag inte:)) *skoja* Ja jag säger det inte!! Kram på dig!

Kommentera inlägget här :