Röda rosor

publicerat i Allmänt;
image88

20 stycken fick jag av Pippis i går......va snällt, jag blev jätteglad och sen vann sonen Top Ten i Emmaboda så han kom hem med ytterligare en pokal, roligt för han. Idag ska han äta middag hemma, äntligen får jag rå om han lite, usch jag saknar mina barn ibland, det är så tomt men ändå skönt, jag vet inte hur jag ska förklara det. Ibland blir jag riktig deppig för det är så tomt, men så räcker det med att dem kommer på besök så blir jag på bättre humör. Separationsångest kanske? Jag ska ut och rensa nu i rabatten, det är härligt väder. Ha en skön söndag! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jamen precis så är det ju..man saknar dom hela tiden..men ändå så är det skönt att få rå sig själv!
Jag skulle också behöva rensa i rabatterna men jag vet inte var jag ska börja!
Vackra rosor...jag vill också ha!
Kram

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni:Ja att man e sån....men det är ju ens eget kött och blod, dem e ju så goa! Ibland längtar jag efter när dem var små och kom krypande upp i sängen, ha ha. Jag skickar dig några rosor, Ninnivän! Kram

Kommentera inlägget här :