Jag är het........

publicerat i Allmänt;
image105 Ha ha. Nu har kärringen fått tag i 2 pushups, en vit och en svart. Pratade med syrran och hon gav mig tips på extensions som man kan förlänga i ryggen. Det blev kanon!! Sen köpte jag två par shorts också. Det blir mycket festande nu i slutet av maj och i juni. Imorgon fyller tösabiten år och då ska vi på kalas och på lördag är det party på kvarterskrogen. Kompisarna spelar och äntligen får jag dansa. Pippis e ju ingen dansant herre men där uppe är det många karlar som gärna dansar med mig, ha ha. Den 8 juni tar dottern lärarexamen och då blir det fest igen och sen tar Shiibie studenten den 12 juni och då e det party igen. Ja oj oj  oj vad jag ska festa. Nu håller jag på att titta i garderoben vad där finns för nåt och provar och har mig som en tonåring, ha ha. Men jag tycker jag är värd det efter alla sjukdomar jag haft i vinter och vår. Nu börjar det spritta i den gamla:) Ha en trevlig kväll! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Klart du ska fesra och leva rövare.
Jag var så lugn i tonåren så ska nog ta igen det nu på gamla dagar.
Vi har ocå massor nu framöver. Fredag min födelsedag samtidiigt student för en kusin till barnen, lördag 40 års fest veckan efter student en annan kusin
mamma 75 år den 11 juni fest 16 juni och så rullar det på. Kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Du är värre än mig.....men det är kul. Ha en bra kväll! Kram

3:e kommentar, skriven , av n:

WOW...ser du ut som hon på bilden nu???
En push-up...gör ju att brösten ser enorma ut...men det är snyggt!
Klart att karlarna vill dansa med dig...kramen

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: ha ha nä du det var längesen man var en sån pingla.....japp på lördag ska det dansas. Kram

Kommentera inlägget här :