Hej

publicerat i Allmänt;

image77På er! Nu har jag fått en spruta i stjärten av farbror doktorn och han sa att efter 4 sprutor till kommer jag att bli pigg. Sånt lågt B12 värde som jag har skulle jag inte suttit upp sa han.....han var förundrad. Kanske har haft detta länge i o med min bältros...den får man ju när immunförsvaret är dåligt, ja ja snillen spekulerar:) Så har jag köpt vitaminer också och starka Omega 3 så kolesterolet går ner....hoppas det. Var hos min syster idag på fika också och vi satt och tjöta om allt möjligt, det är roligt med en syster, skulle inte vilja vara ensamt barn utan syskon.......Dem har tagit hand om världens sötaste katt, alldeles utsvulten och mager och nu har den fått mat och vatten men jag tyckte inte den var riktigt frisk. Alldeles varm nos och låg och kippade efter andan.....jag hade nog tagit den till veterinären.....å den e så gullig, stackars lilla pisekatt, men hon låg nerbäddad så fint så jag hoppas hon har nio liv. I morgon ska jag åka till Ikea och köpa en ny kökslampa. Köket är färdigmålat och jag tror jag ska köpa lite tyg till nya gardiner också. E det nåt bra på TV ikväll eller? Annars får jag väl ta och gosa lite med Pippis, ha ha. Ha en bra kväll! kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

jag ska se Morden i Midsumers...det går på Hallmark klockan nio!

Omega 3 har jag ätit nu i ett halvår...är det bra för kolesterolet...där ser man.

Hoppas du piggnar på dig nu..kram:)

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Åh den kanalen har inte jag och den som e så bra, japp Omega 3 håller ner kolesterolet så ät på du bara, tack jag hoppas att det hjälper....kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Åh den kanalen har inte jag och den som e så bra, japp Omega 3 håller ner kolesterolet så ät på du bara, tack jag hoppas att det hjälper....kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jaha då var det klart med dina sprutor för idag då så skönt.
Skyndar runt hos er alla och hälsar på har bara en halvtimme på mig så ha det gott och natti natti. kram pimpim

Kommentera inlägget här :