Gullvivor, mandelblom........

publicerat i Allmänt;
image25image26image27

Ja ni vet hur visan går........det blev ingen källare idag, får bli när det blir fult väder.....nu har vi varit på Stensjöns restaurang med mågen och dottern och ätit en god middag och druckit lite vin och sen fick jag sån lust att vara i trägårn så jag klippte gräset och tog lite bilder på allt det vackra som växer ute nu. Mina gullvivor är så söta och titta vad rabarberna har kommit sig, sen min spireahäck som är sagolik vacker nu. Men det går fort över.....varje årstid har sin tjusning. Nä nu skall jag titta lite på TV och se vad Pippis har för sig......nu längtar jag till Berlin...ska bli intressant och se alla historiska monument.....men Pippis vill gå till saluhallen och köpa stora skinkor säger han.....det räcker väl med mina goda? Ha en bra lördagskväll! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Fina bilder, ser att våren har kommit längre hos er.
Kul att resa till Berlin ta mycket kort så vi får se. kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av pimpim11:

....God morgon önskar dig en trevlig söndag. /pimpim

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Ja jag ska ladda kameran så du får se hur det ser ut. Kram på dig!

Pimpim: Godmorgon själv och tack detsamma! Kram

Kommentera inlägget här :