Grinig idag.....

publicerat i Allmänt;
jävlar vad det svänger mitt humör. Trött och grinig har jag varit idag och hjärtat har bankat som en hammare. Jag tror att jag är i klimateriet.......fick ta en blodtryckssänkande för jag trodde hjärtat skulle hoppa ur "prästbetyget". Får väl börja med mina östrogen, men egentligen vill jag inte, jag vill bara inte erkänna att jag kommit dithän. Hormoner spelar oss ett spratt hos oss kvinnor. Trist!! Idag har jag inte cyklat för det har varit risigt väder, imorgon är det sista sprutan....det ska bli skönt att det är över. Usch va tråkig jag var idag då....Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ha,ha ja men så är det ju ibland...humöret går upp och ner!
Ja det är väl dax för klimakteriet..dessvärre. jag tror jag börjar så smått jag med faktiskt!
Jag har ju ingen livmoder så där vet jag inte..har fortfarande ägglossningar men dom är int elika kraftiga!
Ska jag skriva in dig på "mitt dagis" hi,hi
Kram, kram

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Plåstret e på, satte på det i går kväll, mår lite illa men det går väl över:) Ja!!!! jag vill gärna gå på ditt dagis, ha ha. Kram

3:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

En liten visa:
*harkel*
En cykel som far omkring den hörs nästan ingenting, lite rassel och lite pling, rassel rassel och pling...hahaha

4:e kommentar, skriven , av pimpim11:

Jo en närmar sig nog klimakteriet när som helst.
Hoppas den går smärtfri förbi.
Ha en trevlig fredag. /pimpim

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Annna-Maria: Det var en rolig sång, den får jag sjunga när jag cyklar:) Kram
Pimpim: Ja fy sjutton vad vi kvinnor få stå ut med. Tack detsamma! Kram

Kommentera inlägget här :