Tandläkarn och farbror polisen.........

publicerat i Allmänt;
image137har jag vart hos idag. Torsten tandläkarn var assur idag, jag frågade om han var trött och det var han, men han var snäll mot mig ändå, han sa nu var jag sommarfin i munnen också:) Sen har dem snott Pippis registreringsskylt fram på bilen så jag fick åka till polisen och anmäla det och dem gjorde en provisorisk till bilen. Man kan ju råka ut för massa konstigheter om man är av med sin skylt, parkeringsböter odyl. och det vill vi inte vara med om!! Jag höll på igår kväll att fixa till min blogg, tack Ninni för mailet, när jag får ordentligt med tid ska jag sätta mig och klura ut hur man gör, jag är ju ingen datafreak men ni andra har så fint, så vill jag också ha det. Det ska nog gå till slut! Ha nu en trevlig dag! Kramis

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en skön dag! Jag åker till min dotter idag..sätter mej på bussen på eftermiddan.
Kram!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag ser med stor förväntan fram emot vad du väljer för bakgrund..kramen

3:e kommentar, skriven , av pimpim:

Jag skrev precis in min tandläkartid i augusti
bara av att göra det så ryser jag /pimpim

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ha det så gott! Vad roligt att träffa dottern.
Ninni: Som sagt, jag e ju ganska dum på det här men jag ger mig inte i första taget:) Kram
Pimpim: Ja fy f-n rent ut sagt! Tandläkarn är det värsta jag vet och jag går 4 ggr om året, för jag måste i o med att jag äter medicin.....Kram

5:e kommentar, skriven , av Lasse!!:

Pippis kan hämta sin nummerplåt själv tycker jag,han har inget annat att göra!!
Tessie!!

Kommentera inlägget här :