Nu är det slut på sötebrödsdagarna

publicerat i Allmänt;

image150Golfgreenen
image151Sveriges Radioimage152Skogssällskapetimage153Lilla Torp ridhusimage154Stormen Gudrunimage155Delsjöbadetimage156Delsjöbadetimage157My lovely bikeimage158Rådahill ridklubbimage159Sommaräng med hästar.


Ja idag äntligen fick jag mitt lystmäte och cyklade i 1 och en halv timme runt Delsjöterrängen. Det är den största gröna oasen i Göteborg och det var så härligt!! Nu är det slut på detta stillasittande och pösande. Mycket mat och dryck har gjort att jag höll på att kräkas på mig själv, så försoffad kände jag mig i morse. Min cykeltur var ljuvlig och när jag kom hem tog jag ett tag med hantlarna så överkroppen fick sitt också. Sen gjorde jag moussaka och till efterrrätt lite jordgubbar och glass. I morgon skall jag ta och klippa häckarna så är det gjort det med.......nu är kärringen på G som ni märker. Pippis blev bara trött när han såg mig:) Ha en bra kväll! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ursäkta texten hängde inte med:)

2:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Härligt jag ska oxå skärpa mig de här två veckorna jag har kvar till min semester. kram pipmim

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vilken härlig tur...jag har mest bara suttit jag med hela helgen...kraaam

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Har du gjort om bloggen igen var tog katten vägen??

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: ja nu är det slut med allt festande:) Kram
Ninni: Jag försökte att göra en annan bakgrund för jag tyckte det var så in i bänken svart allting och då försvann min katt:) Usch jag kan inte det här!! Tycker det är jättesvårt....åsså frågar jag sonen och han bara tjostar och tycker jag är asjobbig......vad gör jag? Kram

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Det här var riktigt fint tycker jag. Milda fina färger. Och vilken härlig cykeltur du gjort..finfina bilder också!
Du är så duktig som kan själv ..jag fixar inget själv, får hjälp av dotra jämt när jag
behöver, fast hon har ju nästan aldrig tid med morsan.

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men att katten försvann..jo du bytte förstås stilmall...hade du sparat den andra (backup??)
Om du bara hade bytt bakgrund hade du haft katten kvar!
Ha det bra nu..kram

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Tack du! Ja jag tyckte det var alldeles för svart och mystiskt.....det var inte jag......ja den cykelturen går inte av för hackor. Härligt! Nä dem där barna har annat att göra än att hjälpa sina stackars mammor:) Kram på dig!
Ninni: Yepp det gjorde jag och inte hade jag sparat nåt heller, ha ha. Det får vara så här tills jag får lite hjälp! Kram

9:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men du har väl mitt komihåg mejl kvar hoppas jag??

Kommentera inlägget här :