Lite blomsterprakt

publicerat i Allmänt;

image121image122

Tänk att prästkragarna redan är kommna och även blåklinten. Mina fina liljor är så vackra tycker jag men dem varar inte så länge. Här e så varmt men molnigt, så fort jag skulle gå ut och lägga mig och sola försvann solen, men jag har 30 grader i köket och 36 på altanen, puh, men jag har inte så ont av det nu när östrogenet är på plats. Skönt. Nu vill det till att kanal 9 kan komma in, sonen håller på och grejar och ringer till supporten, vill ju inte missa fotbollen med grannarna. Ha det så gott! Kramis

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Såå fina blommor...fick ni ingen sol??

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en härlig dag hoppas du får massor med sol idag..kram

3:e kommentar, skriven , av Frida:

Shabboo Mumin :)

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Jo nu är det massor av sol och såååå varmt att man nästan avlider. Hoppas bara inte att detta är värmen som skall vara i juli och augusti. Kram på dig.
Frida: Shabbooo själv:) Kram på dig

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Passa på å njut nu! Vilka jättefina blommor. Jag är inte klar med mina än.Har lite rensning av rabatter kvar. Och så måste man sitta ner o sola emellanåt..man orkar inte jobba så mycket åt gången!
Ha en bra morgondag! Kram!

Kommentera inlägget här :