Jisses sicken dag........

publicerat i Allmänt;
image123å den e inte slut än....Vi hade trevligt i går med grannarna, nu springer alla som galna råttor omkring i värmen. Det är sååå varmt här! Jag vattnar och vattnar.....och ska göra fint på altanen tills i morgon. Har vart hos frissan och sen fixat blommor och organiserat körningar och allt vad det innebär. Jag har mycket kvar att fixa men jag behöver inte ut nåt mer och handla så jag kan ta det lugnt.........nu ska jag sätta på coolern inne för här e 32 grader inne, puh! Kram från Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av olessia:

Ha en underbar sommar :D

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

phu du jobbar..jag vet förra året vid den här tiden slet jag med studenten....eller det var idag!
Skumpan flödade hela dan och kvällen och jag jobbade dan därpå..dålig planering!
Ha en härlig dag i morgon..kram

Kommentera inlägget här :