Rom och Cocacola......

publicerat i Allmänt;
image248ha ha har jag druckit i kväll.......nyss hemkommen från ett glatt party.......Våra vänner hade varit i Kroatien och fröjdat sig och vi åt torskrygg och färskpotatis nyupptagna ur jorden.....sen var det rom och cocacola för mig och min kompis. Vi satt och prata om vad vi ska göra nästa vecka.....dessa människor är sådana att dem måste vara igång hela tiden så vi satt på Internet och spana över resor.......men det gick inte ihop sig.... Pippis måste jobba på måndag och jag ska på Rolling Stones med dottern på fredag......får bli en annan gång! Vi hade så vansinnigt kul när jag fyllde 50 då var dem med på Madeira......sicken fest det var.....nä Gonatt eller Gomorron....tat som vill......nu ska lilla Mumin gå och lägga sig..........Kram på er alla!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim:

Godmorgon på dig Mumin nu ussardu säkert sött på kudden din så jag viskar. kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hallllåååååå hur mår huvudet..rom&cola tycker jag man får skallebank av!
Jag drack whisky och rödvin inte nån vidare kombination, men jag mår bra..kram

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Ja godmorgon kl är ett och jag har nyss ätit frukost:) Kram
Ninni: Nä ingen skallebank, känner mig fräsch men jag har ju sovit länge;) Kram

Kommentera inlägget här :