Rajtantajtan

publicerat i Allmänt;
image212

Blir det på lördag. Efter en helvetisk dag med svärmor, idag var hon värre än nånsin. Hon till o med körde bil!!!! Typ: " En sån gammal gubbe skall inte ha körkort" " Där har du en parkeringsplats om inte den gamla kärringen ska stå där i evighet" " Nu kommer det en bil på höger sida, akta dig för den" Och det värsta är att kärringen ( förlåt uttrycket) inte haft körkort i hela sitt liv. Vet ni vad hon gör förresten: Klipper gräset med käpp!!!!

Nä nu ser jag fram emot konserten med Per Gessle. Vi ska festa om lite här hemma först, jag och min kompis och dottern och svärdottern, sen ska vi öla och sjunga hela natten. Sommartider Hej Hej!! Ha en fortsatt skön dag! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Du verkar inte trivas med svärmor alls:) Men kanske vi blir likadana när vi blir gamla:) Klippa gräset med käpp? Verkar jobbigt om inte annat.
Ha det gott. Gessle är bra !!
Kram

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Nä jag trivs absolut inte med svärmor och har egentligen aldrig gjort det. Hon var inte så lätt och tas med när hon var yngre heller. Ja herregud gå omkring och klippa gräset stödd av en käpp, hur jävla knäpp får man bli:)
Ja jag ser fram emot Gessle, då är det sommar och jag ska inte spara på krutet, ha ha! Gonatt och kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha,ha jag tycker att din svärmor verkar kul..men jag förstår ibland kan det bli för mycket!
Ha det bäst idag..kramen

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Ja de som inte har körkort själva verkar vara värsta bilisterna..
Ha, ha gräsklippning med käpp:-))
Ha en fin dag då med Gessle o allt..
Kul med lite break.. det behövs i vardagen.
(Kram på dej)

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Du får gärna överta henne om du vill:) Kramis
Pialotta: Ja visst är det så att dem som inte har körkort vet bäst. Ja jag längtar efter att få lite utlopp i form av att bete mig som en tonåring, ha ha. Kramis

Kommentera inlägget här :