Juan les Pins

publicerat i Allmänt;
image247

Ha ha ni e för roliga......ni SKA få se när jag gjort hårförlängningen....den sker nästa vecka....men mitt hår blev jätteljust och bra nu. Nu ska jag ta tag i lite bestyr hemma och sedan ikväll är det grillparty med dem nyss hemkomna Splitresenärerna. Jag blev så förbaskat sugen på palmer så jag satte in den här bilden när Pippis och jag var i Juan les Pins i december. Vi har ju en vecka i september som vi måste vara borta från det här huset då golvena ska brytas upp så det vete katten om vi inte sticker till sydligare breddgrader då. Det ser gött ut:)

Ha en bra dag i dag, här lyser solen:) Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim:

Skönt med en vecka i höst att dra iväg vilken tur att huset måste vara tomt kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag längtar redan iväg igen..det är ju såå gött!
Kram,kram

Kommentera inlägget här :