Hattparad

publicerat i Allmänt;
image236image237image238image239


Igår var det en sån där rensardag och jag hittade dessa roliga hattar. Den första och den andra vete katten vad jag fått ifrån men dem är gamla och kan jag lova och dem tänker jag spara. Den röda hatten vet jag att jag köpte nån gång på 70-talet......hade jag den på mig nån gång:) ??? Den sista sommarhatten hittade jag på Second Hand affären och den är ju bara så somrig, men i år har jag inte kunnat haft den för här lyser fortfarande solen med sin frånvaro. Nä nu är det svärmor som gäller idag igen......undrar vad hon hittar på idag? Ha det gott alla! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

God morgon på dig käre vän!
Just nu skiner solen här så jag skulle behöva låna den sista solhatten men det
är väl ingen risk at solen skiner hela dagen Tuffa hattar de gör sig nog än i dag kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej min vän! Va gulligt du skrivit om mej..jag blev alldeles rörd. Men du får förlåta att jag inte hänger på tagningen. Men nu är det så att jag inga andra har att utmana än dom som redan varit med..o det är alla ni underbara människor som tittar o skriver så gulliga kommentarer hos mej jämt! Ni vet ju vilka utan att jag nämner några namn.
Tack för att ni finns! Kramar!

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jättefräna hattar ..glömde jag att säga!Nu åker jag till stugan. Dans i morronkväll!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Javisst e dem roliga hattarna, men jag passar inte i hatt:) Kramis
Gunvor:Ja men du e gullig:) Ha det så gott i stugan. Kram på dej!

5:e kommentar, skriven , av Nalle:

Vilka roliga hattar. De skulle jag sätta på hallväggen som prydnad:)
Ha en fin kväll

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Ja det var ingen dum idé:) Kanske ska göra det! Kram

7:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Ha, ha ja du hattar är kul.. var hos min moster för en tid sedan och städade, då hittade vi en massa roliga hattar hos henne.. provade så klart och vad vi skrattade:-)
De där du har är klenoder.. häng du upp dom på väggen i hallen.. alltid någon skom tar sig en provtur i dina gamla nostalgiska huvudprydnader.. jag lovar det blir goa skratt:-) Jag har en tropikhatt som pryder min hall.. Gud vad många den hatten har suttit på.
Ha de gott... kram

Kommentera inlägget här :