Godmorgon........

publicerat i Allmänt;
image249


Klockan är ett och jag har sovit ända tills nu......oj oj oj det var längesen jag kunde sova så, men vi var ju på party igår......men ändå!! Pippis har skallebank men jag känner mig fräsch som en nyponros, hi hi. Men här blåser småspik i dag. Varför blir det inte fint väder så man kan bada och sola?? Jag längtar så jag kan dö efter ett saltvattensbad i min härliga vik.......fasen också......tänk om det inte blir någon mer sommar......då känns det ju som det vart höst hela tiden. Snälla sol kom tillbaka och värm oss med dina strålar. Ha det gött idag! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim:

Jo de säger att solen ska komma till nästa helg men lite sent tycker jag då har jag bara en vecka kvar på semestern.
Jag känner mig snuvad på denna sommar kram pipmim

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Va kan man sova såå länge!!??
Är det er vik på bilden?? Va mysigt.. och jag vill också ha sol, den kommer väl när jag ska börja jobba förstås!
Kram,kram

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Jaså säger du det....ja det är ju synd för då är ju semestrarna nästan slut....javisst är man snuvad....Kram på dig!
Ninni: Ja fattar du eller?? Jag blev alldeles panikslagen när jag såg vad klockan var:) Ja det är mitt badställe...fint eller hur? Ja den där solen kommer väl när alla börjar jobba, usch va tråkigt i så fall. Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Fixa massor med sol till nästa sommar så kommer jag och badar..kram

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Klart att jag fixar:) Du får gärna komma och bada med mig:) kram

Kommentera inlägget här :