Fredag

publicerat i Allmänt;
image213Aaah vad jag känner mig pigg idag! Kan ni tänka er att jag sovit i 11 timmar i natt!! Otroligt, men sant. Åsså ställde jag mig på vågen och där var det 1 kg ner denna veckan:) Sonen har sagt för längesen att om jag når en viss magisk gräns så ska jag få pokal utav han med inskription och allt och det är på den vägen jag tänker nu. Jag ska dit, det är mitt mål. Nu ska jag göra en god gryta till Pippis när han kommer hem från jobbet och sen ska jag träna min kropp på gymmet och sola lite. Sen i kväll ska jag dricka lite Retsina och låtsas för en stund att jag är i det ljuvliga Grekland:) Ha en trevlig dag! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Du är duktig du!Kämpa på in till målet! Heja på!
Kanske det blir lite dans också.. även det är bra motion.Jag som dansat 4 kvällar i rad har fått min beskärda del av motion för denna vecka!
Ha det kul i kväll!Kramar!

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Ha en fin kväll Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh har du gått ner ett kilo,lyllos dig!
Retsina drack jag lite grann i Grekland..jag tycker att det är så där!
Kramen:)

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja du nån dans blir det inte med nån kavaljer, Pippis e för tråkig när det gäller det:) Men nu har jag vart och gjort av med en del kalorier. Kram på dig!
Nalle: Tack detsamma:) Kramis
Ninni: Jepp 1 helt kilo och mer ska det bli. Det är ca 8 kg kvar till pokal:) Nu ska jag ta mig lite vin. Kram på dig!

5:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Vilken är din favoritparfym?
http://junitjej.blogg.se/1184957335_parfym.html
Ha en trevlig fredagskväll!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Junitjej: Använder bara Armani White, görgo! Kram

Kommentera inlägget här :