Födelsedagskalas och gympa

publicerat i Allmänt;
image205

Jaha så har det vart dags för tårta igen!!! Sonen fyller år i morgon och han hade födelsedagskalas idag för han jobbar i morgon.......nu har det varit tre kalas på 3 dagar så nu får det vara nog. Svärmor var med idag också men hon sa inte så mycket, tur var väl det.....Vi tittade på bilder när sonen och flickvännen hade varit på Kreta för några år sedan och shit va härligt det såg ut.....nästan så man vill åka iväg......men efter kalaset gick jag på utejympa i skogen....det är så skönt att solen kom fram, det var lite blött i gräset men det gjorde inget, det blev lite tyngre att röra sig men sååå härligt det är!!!! Sista biten är Sommartider på passet och då är det full rulle på alla....skitroligt. Jaha nu är det kväll igen och får se om jag sover i natt......hoppas det! Ha det gott! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja, jag måste röra på mig nu..ack vågar inte väga mig, suck!
Men nu ska här grejas så jag hoppas att de extra som lagt sig runt midjan som en liten tjusig volang rinner av!
Kraaaam

2:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Vilket kalasande! Men det blir lätt lite utsvävningar sommartid. Säger som Ninni - vill inte ställa mig på vågen och se bevis på min dåliga karaktär.
Apropå sömnproblem så brukar jag köra avslappningsövningar. Tänker/fäster medvetanet på min vänstra hand, fortsätter med undearmen, övearmen, axeln, går vidare till nästa hand och går så igenom hela kroppen. Det kan bli fler varv, när jag går andra varvet brukar jag bli lite mer detaljerad, ta ett finger i taget o s v. Varje gång jag tänker på en kroppsde gör jag en medveten in- och utandning. Brukar hjälpa. Om inte annat har man jagat iväg alla andra tankar en stund. Lycka till

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Hej och välkommen tillbaka, du är efterlängtad. Äsch dem där kilona går vi ner till hösten, eller hur?:) Kram
Sylvia: Ja du det blir lätt så att det blir lite överflöd när det gäller godsaker på sommaren:) Men vi tar det till hösten:) Ja det där med avslappningsövningar är nog inte så dumt. Ha det gott! Kram

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Morrn..ha en skön dag, kramen

5:e kommentar, skriven , av Nalle:

Försökte skriva en kommentar hä'r igår. Men det gick inte.
Du bara festar å festar:) Men så ska det vara. Vad vore ett kalas utan tårta? Inget kalas:)
Här är så varmt å kvavt. Vill ha åska så det rensas upp lite. Bara gå och svettas som man hade feber, varmt vill man ju ha. Men på ett anant sätt.
Kram

Kommentera inlägget här :