Dödstrött

publicerat i Allmänt;
image206e jag, puh, har försökt att sova nu i två nätter men misslyckats, fan också, köpte mig en avslappningscd i går och låg och lyssnade på den innan jag somna. Klart att jag somna för att sedan vakna runt 3 som vanligt......lyssnade igen men det var som förgjort. Dem här två dagarna har jag verkligen tröttat ut mig fysiskt med både kalas gympa trädgårdsskötel och hålligång från morgon till kväll, men det verkar som det blir värre när jag håller på i ett för då blir jag övertrött och kan inte sova för det. Doktorn har semester till 13 augusti, ja jag får väl äta lite sömnpiller då då, för som det är nu blir ju livet outhärdligt och jag äter som en häst bara för att jag blir sötsugen när jag är vaken så länge. Skit också!! Nu blir det snart åska också........Hälsningar Mumin den lilla pessimisten........

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Uj,uj..stackars dig, själv sover jag som en stock!
Kram söta vän!!

2:a kommentar, skriven , av Nalle:

Sådär kan du ju inte ha det. När doktorn kommer tebax så är det du som frågar efter Imovane. Det räcker med en 1/2 så det så. Det är nog som du säger att du blir övertrött i kropp och i tankarna. Det där måste ju brytas
på nåt sätt.
Känner med dig. För jag hade ju samma problem för nåt år sedan. Men om man kan bryta mönstret med sömntabeltt så kommer hjärnan in i nån annan rytm, så man kan sluta sen efter ett tag.
Kramar

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Jag igen: Men åska skulle jag vilja ha nu. Det är enormt kvavt och läskigt.

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Äh det finns såna som har det värre:) Gött att det är nån som sover, ha ha. Kramis
Nalle: Ja nu har jag tagit mig en Propavan som jag hade i medicinskåpet....ja visst är det så att blir man övertrött somnar man inte. Trodde du det blev åska? INTE men det är ganska skönt ute i alla fall:) Kramis och Gonatt

Kommentera inlägget här :