Åh vad jag har saknat det här.........

publicerat i Allmänt;
image209


Änltigen har jag fått tummen ur och vart och tränat i 2 timmar idag. Tesade ett nytt ställe i stan och det var perfekt!!  Först körde jag uppvärmning med 10 minuters gång och sen lite styrka, sen var det ett halvtimmes spinningpass och därefter körde jag på nått som heter Core. Det är en träningsform som baseras på mage och rygg. Jättehärligt!! Sen var jag svetttig, ha ha......inte nog med det så eftersom jag vart så duktig så åkte mamma Shibbie , Fanny , Adam och Shibbie och åt på Mc Donalds. Det var gott......det var jättelängesen jag var där. Hemma hos mamma Shibbie är det rena rama djufarmen, skratt, hon har 3 kaniner och 1 katt och nu skulle dem iväg och hämta en utekanin med stor bur. Jag tog kort på den nyaste kaninen och den var så söt som socker:) Ni ska få se den sen. Nu ska jag snart åka och titta på sonens och flickvännens blivande hund så det blir nog några kort på den lilla krabaten också. Återkommer med lite djurbilder sen. Må så gott i kväll! Kram

Kommentera inlägget här :