Tyst i huset.......

publicerat i Allmänt;
för en gång skull...man kan höra en knappnål falla......Pippis har gett sig iväg till Norge...det är ingen som tjötar och slämmer i dörrar...ja det är skönt att vara ensam ibland men jag skulle inte vilja vara utan han för evigt. Det räcker med några dagar:)) Nu slipper jag laga mat i fyra dagar......gud så härligt...jag var och köpte det jag ville äta för mig själv efter tandläkarn. Inga hål!! och Torsten var riktigt trevlig idag.
Nu ska jag sätta på lite julmusik, Ainbusk och sedan bär det iväg till akupunkturen och Mamma Shibbie. I morgon måste jag till sjukhuset med svärmor....hon e inte riktigt kry...så jag får ställa upp när inte Pippis e hemma.

Ha en go dag!! Idag tar ni väl på finstassen och beger er till Nobelmiddagen? eller ni kanske inte är bjudna ni heller? hi hi.

image531

När jag körde från tandläkarn idag så fick jag vackert stanna för dessa här damerna och herrarna.....dem flyttade sig inte en millimeter utan jag fick tuta på dem....ganska avspänt eller hur??:)) Kramis

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Oj då! är det till att vara gräsänka nu!Då förstår jag att du har det lugnt o skönt o ingen julbrådska alls! Va härligt att gå hem från tandis utan några fel! Det var samma för mej också.
Oj va somrigt det såg ut hos dej med dom fina änderna. Här snöar det hela dan! Härligt tycker jag!
Jag har dansat i dagarna två o haft så himla kul!Båda gångerna!
Hoppas det gick bra hos akupunktören.
Ha en bra dag i morron med svärmor!Kramkram!

2:a kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Nä du inte denna gången heller kom någon inbjudan:-)
Vackert foto du lagt in här.
Kramar

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Nää jag blev inte inbjuden, förstår inte?? inbjudan har säkert kommit bort på posten, dom har så mycket nu med alla julkort!

Vilka söta änder...ha en bra dag, kramen

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Hallå !!!!!! Du är utmanad hos mig, 7 önskningar !
Kram

Kommentera inlägget här :