Tack så mycket.....

publicerat i Allmänt;

för alla fina kommentarer på föreående inlägg:)) I natt sov jag 12 timmar med ett uppvaknande...med bara en halv sömntablett....helt otroligt men jag litar inte på det förrrän det gått ca 1 månad i samma takt. Var hos akupunktören idag och jag sa att jag är alldeles slut...känns som om jag åkt vasaloppet eller nåt...liksom mjölksyra i hela kroppen och det förklarade hon med att nu börjar det verka ordentligt med akupunkturen....en kropp som varit pressad i 54 år säger som sagt ifrån till slut......
Pippis har kommit hem och nu är det som vanligt igen...men det har varit skönt både onsdag och torsdag med lite avkoppling och ensamhet....men efter middagen idag var det slut på den vilan. Då ringde svärmor igen och hon sa att hon ville handla igen!!! innan extrapriserna går ut. Jag såg min lediga fredag bara rinna iväg som ett timglas.....Pippis e så trött efter allt jobb så jag gav mig iväg till henne idag igen.
Ja herregud....jag tror det blir värre och värre för varje gång. Nu hade damen skrivit upp från sina "extraprisblad" vad hon kunde handla i olika affärer så billigt som möjligt och det var bara att ge sig iväg..............jag orkar inte berätta  om igen dessa jävla hyss hon har för sig....det är bara sååååå otroligt jobbigt.....och nu har hon slutat att äta middag också för det drar för mycket el på spisen!!!!!!! Hon är så smal så hon går av på mitten kärringen och jag sa att det är väl inte konstigt att du är yr i huvet om du inte får mat i dig.....men det örat ville hon inte höra på.
Halv nio i kväll satte jag mig framför TV:n och nu är jag helt slut...men jag har tagit mig lite vin så fredagskänslan skulle infinna sig lite i alla fall:))
I morgon kommer Enya hit och jag ska passa henne på kvällen för sonen och flickvännen ska ut på galej. Det ska bli riktigt roligt att passa henne för hon gillar ju att promenera och hon e så go den hunden när man får vara lite ensam med henne....djur är ju som barn...antingen gillar dem en eller också inte och det är inget falskt fjäsk.....en viftning på svansen och jag är såld ha ha.
Nä nu ska jag svepa ett glas rött till och sen gå och lägga mig jämte Pippis........resten är fantasi:))

Kram och godnatt! Er Mumin

Hälsar på er i morgon alla kära bloggvänner!!image537

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Haha! Och den fantasin vill jag inte veta av, haha!
Kram & god natt!

2:a kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

De där svärmödrarna. jag vet..:-)
Nu kan du se vilken jag har på dagens bloggblad:-)
Trevlig lördag för nu måste jag kila.. Har en del att uträtta idag.. jag sov oxså en massa timmar i natt.. alldeles för många .. inte bra det heller.. allt blir liksom lite upp och ner.
Pözz

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Åhhh va jobbigt!!!!!

Du glömmer väl inte bort dig själv..du måste vara rädd om dig...puss&kram

Vilken goo bild..hihi

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Frida: Ja du den fantasin slutade med att två sov som grisar:)) Kram

Pialotta: Gött att få sova, jag kikar in till dig. Ha en go lördag! kram

Ninni: Ja det är jobbigt....men jag är ju bara sån att det bor en liten "Florence Nigthingale i mig:))
Kram och puss tillbaka

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ohhh va gulliga ni var på bilden! Det var väl före sänggåendet antar jag!
Du är snäll du Florence N.
Ha nu en skön vilodag med Enya o bara njut av henne!
Kramar till er!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja du ett rart gammalt par:)) Ja jag är så snäll så jag är nästan dum..........ja vi ska ha det gott:)) Kram tillbaka

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja du är en Florence...jag är likadan, men nu har jag det inte lika tufft längre..kram

Kommentera inlägget här :