Onsdagskväll....

publicerat i Allmänt;
å jag har tittat på Bonde söker fru. Det är för bra det programmet......Vet ni det har löst sig med presenten. Jag tänkte ju inte på Nalle och hennes fina smycken så igår kväll fick jag denna snilleblixt och mailade till Nalle och beställde ett av hennes underbara smycken....va bra!! Tack Nalle!!
I går var jag och tränade och fick en guldstjärna av ledaren *skryt* men det är faktiskt sant...hon fattade inte var jag fick all kraft ifrån...men det är ju det jag säger att jag är klen psykiskt men fysiskt kan jag "välta berg".
Idag har jag inhandlat mat till och vart på akupunktur igen så nu ska vi se om magen sätter fart igen:)) Det gör ont när hon borrar ner dem där nålarna och jag som inte är ömhudad men detta känns!!
På måndag åker Pippis till Norge så då blir jag gräsänka......ska faktiskt bli lite härligt att få en egen "kuppe" några dagar och skita i all matlagning....men jag får väl ringa revisorn och bädda upp lite grann om jag får några konstiga lustar ha ha.
Nä ha en god natt kära vänner.....kramar från eran Mumin

image529

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nä nä inga revisorer i sängen haha!!

Jag ska inte slå dig..lovar, men nu är det så förbaskat mörkt och trist så till och med jag längtar efter snö..otroligt men sant. Och så behöver jag ju inte skotta själv längre..puss&kram

Ja ett smycke från Nalle att jag inte tänkte på det.

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Har också sett på Bonde.Tycker det är ett kul program. Sen så tittar jag på Top model Stockholm ..tycker det är ännu bättre. Men nu är alla program snart slut.Final överallt! Jag gissade på smycke av Nalle som present. DEt är väl en toppenbra gåva!Hoppas nålarna gör verkan!
Godnatt med dig o sov försiktigt!

3:e kommentar, skriven , av Frida:

Hahaha! :) Bädda du upp! Syns imorgon! kram & godnatt!

4:e kommentar, skriven , av absolutmamma:

Jasså.. du kom på att det var jag , "skratt" ja jag tänkte vara anonym på min blogg denna gången, få se hur länge det varar. Va roligt om ni kunde komma på min lilla pysselkväll nästa vecka. Ska bjuda på julfika, glögg, pepparkakor mm, sen kan vi ju göra en och annan tomte, eller julkort. Har ju en massa pysselsaker. Kramar tillbaka.

Absolutmamma

5:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Jag kollar alltid.. den där Fredrik han är som han är och väljer helt fel tjeja.. "Tänderna på törktjejen" hade säkert varit mycket bättre för honom, men han ser bara skönheten i Sofi, tyvärr.. en tjej som jag tror blåser honom så det ryker..
Anders väljer helt rätt. Karl-Petter vet i sjutton vad han sysslar med, de där stadsjäntorna är bara för varandra och fnittrar.. ingen bondmora i dom precis.
Julklappar är inget för mig.. mamma ska få en prenumration på en tidning.. sedan vet i sjutton.. jag har ingen större lust med julen detta år..
Kramar

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Bra present det kommer hon att gilla kram Ting...

7:e kommentar, skriven , av Nalle:

Har det kommit !?

8:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Har inte sett det programmet. Ibland undrar jag varför jag har TV över huvud taget. Nån film ibland blir det. Glömmer liksom bort att TV:n finns. Hoppas du inte beställt samma smycke av Nalle som jag har gjort. Men jag är så självisk att jag tänker behålla det själv! Så egoistisk är jag.

Kommentera inlägget här :