Morrn morrn.....

publicerat i Allmänt;
ha ha kl är elva och nyss uppstigen. Inga sömntabletter på en vecka och jag sover som en stock...helt otroligt!! Den där akupunkturen har nog gjort sitt till........hon är värd en blomma tycker jag min akupunktör eller va tycker ni? Tänk att kroppen kan läka sig självt med hjälp av nålar man sticker in på olika punkter...det är helt otroligt!!
Nu ska jag tina min kalkon som skall ätas i morgon kväll och sen ska jag ut och köpa lite roliga saker så vi kan tuta och slänga konfetti i huset  ha ha:) I morgon är det rocktema på gymmet och då ska jag spinna ut den sista dagen på året. Det blir nog festligt!
Ja det här året har varit renoveringens år. Hela huset är nästan totalrenoverat.....det har varit kämpigt med massa hantverkare men nu njuter jag i fulla drag av hur fint det blev!! Jag har ju också blivit farmor till den fyrfotade Enya och nu ska jag bli mormor också till en mänsklig bebis.
Nästa år blir ju det en del resor, redan i januari åker jag ju till Jukkasjärvi, å vad det ska bli roligt och sen bär det iväg till Istanbul månaden efter. Ja vi får se vad 2008 har i sitt sköte. Än så länge är det ett oskrivet blad. Förresten kan ni tänka er att solen skiner idag. Den har jag inte sett på 3 månader:))

Ha en go dag kära vänner! Kram Mumin

image552

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Som vanligt blir jag glad när jag tittar in till dig. Du utstrålar sådan glädje och "go". Önskar dig allt gott inför nästa år!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

A big hug right back to you!!

Ha ett gott nyår..kommer att sakna dig..kommer du att sakna mig...bara lite??

Kraaaaaaaaaaaaaaaam bästa bloggisen

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hihi du är värre än jag! Sover som bäst på morron! Jag är så glad för din skull att du fått bättre sömn! Och vilket lyckat år du haft! Hoppas det nya året blir lika bra för dej! Kram vi ses i morrn!

Kommentera inlägget här :