Helt slut....

publicerat i Allmänt;
känner jag mig idag......kom på att jag inte läst tidningen på morgonen på tre dagar.......hinner inte...för jag ska alltid iväg. Men nu känner jag att nu rör jag mig inte ur fläcken i morgon mer än att jag ska till syrran och lämna lite julklappar på kvällen. Jag måste städa här i morgon.....allt har bara varit....men nu är det stökigt. Idag har jag vart hos frissan och nu är jag ljusare och så tog hon lite grann på topparna. Det blev bra! Sen ligger svärdottern i vinterkräksjuka så jag fick bege mig till Enya för hon måste ut och uträtta sina behov....så det blev en timme i skogen...hon var sjövild:)) Men nu känner jag att nu räcker det.....e lite yr i mössan och väldigt seeeg.
Orkar inte blogga runt idag.....men ha det så gott alla! Kramimage539

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Hahaha vilken bild:)
Ha det så gott själv, Mumin
Kramr

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Härlig bild! Och du ta hand om dej lite också!!!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hoppas nu att du slipper kräksjukan..urk!

Ha en bra och lugn dag..kramen

4:e kommentar, skriven , av Pialotta/Kaffebönan:

Nu är det verkligen mYCKET för dig förstår jag.. akta dig nu så du inte trillar ner i tomtegröten..
Själv ska jag rusa nu.. städrocken på:-)
Hej o avej.. kram

Kommentera inlägget här :