Annandagen....

publicerat i Allmänt;
vaknade jag halv åtta och hade sovit för första gången utan några sömntabletter. Helt fantastiskt!! Nästan åtta timmar i sträck......hoppas bara inte det var en engångsföreteelse......Idag står rensning av frysen på repetoaren... jag hittar ingenting i den nu, har bara lassat in massa mat så det ska jag försöka få ordning på. I morgon kommer Pippis "afterwork"- kompis hit med fru och ska äta middag. Hon är från Angola, så det är väldigt intressant när hon berättar om sin kultur därnerifrån. Ska bli kul faktiskt! Ja ni idag är det gymmet som gäller, nu ska skinkskivorna få sig en rejäl omgång, cirkelträning och spinning efter det. Ska bli härligt att röra på dököttet igen.
Ha nu en riktigt trevlig annandag. Kram Mumin

image545

Gillar ni min väska jag fick i julklapp av Pippis? Själv tycker jag den är urläcker:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nätt och jämt vaken, vaknade först vid tio! Ja du har rätt väskan är urläcker!

Duktiga du går till gymmet, jag själv ska ta en långpromenad..har suttit i två dar nu..usch!

Ha en skön dag..kramen

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Nu ska jag faktiskt klä på mej! Strax! Ska bara titta in lite hos er först! Du är duktig du..som ska röra på dig! Jag har ont i ryggen så jag tar det lilla lugna ett tag! Tur att jag inte dansade igår..annars hade jag skyllt på de! Men ha det så bra idag! Jobba inte ihjäl dej på gymmet!
Kramkramar till dej från mej!

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Glömde säga att väskan är skitfräck!Ursäkta uttrycket! Görfin alltså!

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Urläcker väska ! God fortsättning på julen
Kram

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Tack ja den är snygg. Yepp 2 timmars träning idag:) Kramelikram
Gunvor:Oj då stackars dig som har ont i ryggen. Hoppas du blir bättre.....tack ja väskan är snygg:)) Kramelikram
Nalle: Tack vännen och tack detsamma:) Kramelikram

Kommentera inlägget här :