Vattenalkoholist

publicerat i Allmänt;
image287  H2O vattenmolekyl. Detta är jag beroende av!! Var hos doktorn i morse för min blåsa som tömmer sig lite hur som helst....men det är inte konstigt.....mitt intag av vatten under dagen är alldeles för mycket!! Kan dricka hur mycket vatten som helst under dagen och jag får riktig abstinens om jag inte får dricka. Det har blivit ett gift. Urologen sa att det är inte konstigt om jag har ständiga trängningar så mycket som blåsan får jobba....att jag inte tänkt på det förut.......Nu får jag sluta med dem här dumheterna...men det är nästan som att sluta röka............så tänk på det alla som har svårt att hålla tätt. Det kanske är så enkelt att vattenintaget är för stort.....Ha en skön kväll! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Å jag som dricker för lite. Glömmer bort att dricka.
Så kan det oxå vara. Kramis

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ja du jag får skärpa mig och du också:)) Kram

3:e kommentar, skriven , av Elena:

Nejnej! Påminner mycket om kemilektionerna = skolan. Fyblä. Vatten är annars ett trevligt element.

Kommentera inlägget här :