På med yllebyxorna kärringer........

publicerat i Allmänt;
för nu e det kallt........försökte sätta på värmepumpen men den står i Coolläge så jag får vänta tills experten kommer hem........idag på dan var det riktigt skönt men nu börjar det bli kyligt inne också.
Idag har jag varit på Huveröds Hund och Katt och köpt massa godsaker till djurena jag "umgås" med. Enya fick en hel del godsaker att tugga på och att äta och sen var jag ute med henne för första gången själv för hon var kissenödig för matte mådde inte riktigt bra. Hon var rolig för när hon hade kissat så la hon sig på rygg på gräsmattan  och ville bli killad, ha ha hon e för söt och sen när vi skulle gå in igen så bet hon hela tiden i mina jeans den lilla illbattingen. Katterna fick sin beskärda del dem också, riktiga lyxknaprer..........image352

Här är Frippe och Stolla  ätandes den nya maten.

Åh nu kom "värmepumpsmannen" hem. Nu får han sätta på lite värme eller också får jag ta av mig östrogenplåstret ha ha. Hur ska jag klara mig i Jukkasjärvi???:))) Kram och Godnatt

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Nu fick du lite kyla det är bara för du ska härdas till Ishotellet. Hihihi!!!
kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja det var väl otur att jag öppnade min stora trut:)) Kram och gonatt

3:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Så ni har det så kylslaget.. Här är det i alla fall 15 grader på dagen ännu, men kvällarna är så klart en aning kallare.. Östergenplåster.. det där känner jag igen.. hade det ett tag, men skippade det .. jobbigt att ha på då solen skiner och det gjorde det på Cypern, då vi var där. Har inte haft något som helst efter det.. Visst är det tufft ibland, men det ordnar sig sa Polisen:-)Ska du till ishotellet?..
Ditupp skulle de aldrig få mig som är så frusen av mig.
Ha de fint kramkram

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja det är kallt på nätterna och på morgonen. Var har du ditt östrogenoplåser nånstans? Jag har mitt på rumpan och den solar jag inte:)) Jepp jag ska till ishotellet i januari och ligga och frysa men jag älskar snö och is. Konstig jag e va? Ha en go dag idag vännen. Kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Mums mums sa kissarna....ja det börjar bli kylslaget..alldeles för tidigt tycker jag!

Kommentera inlägget här :