Ny dag......

publicerat i Allmänt;
Jag känner mig riktigt pigg idag. Känns inget från magen och yrseln är borta. Det var nog vila som behövdes. Nu är det kallt ute på morgnarna.....det börjar bli höst ute och jag frös idag när jag steg ur sängen. Snart är det dags att sätta på värmepumpen och jag funderar faktiskt på att snart plocka ner mina blommor...alltså dem som inte ser så fräscha ut längre...dem bara skräpar tycker jag. Några nya tänker jag inte köpa utan nu får det bli höstvila. Ja vi får se vad denna dagen har i sitt sköte. Ta hand om er nu och ha en go dag! kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Tror fortfarande att det är nåt skit i luften, för igår var jag så yr att jag inte visste vad upp och ned var. Och kallsvettades. Fy otäckt var det.
Ha en fin dag idag !!!! Kram

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Usch va otäckt....det låter inte bra!! Du har väl kollat blodtrycket? Det kan te sig i olika skepnader. Var rädd om dig! kram

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Jo jag har kollat blodtrycket. Även gått med dygnsblodtycksgrej på mig. Men mitt stiger och sjunker, så de vet inte vad jag har. Jag är så underlig. Kram

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Du kanske får blodtrycksfall...då kan man känna sig yr och kallsvettas...stressar du mycket? Du vet stress kan också te sig underligt...Brukar du vara sån här jämt eller är det bara nu som du känner så? Ja ja snillen spekulerar men ta det lugnt vännen...det är inget att leka med...ska jag säga:))!!!! Kram på dig!

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh, hej Mumin! Äntligen kom jag in till dej! Tack för hjälpen! Jag förstår nu när jag läst igenom föregående inlägg. Jättetråkigt att det är så. Men det här funkar nog bra ska du se. Tji fick dom! Jag förstår din oro när Pippis var ute o flög..men han kom ju hem till sin Mumin till slut!
Ha en skön kväll o många kramar från mej till dej!
Och tack för du vill ha mej kvar!

6:e kommentar, skriven , av Nalle:

Nä Mumin jag stressar inte. Men jag har en nackskada som också kan ge yrsel. Så man vet inte pudelns kärna. Men idag är det lite bättre. Har legat en gång på yrselklink, men då var det nacken som var orsaken. Kanske denna gång också, men det kändes inte lika. Jaja, huvudsaken är att det är bättre idag. Tack för att du bryr dig KRam

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Lite sent att önska dig en bra dag men trevlig kväll är väl läge att göra. Är nu äntligen hemma vid datorn och kan blogga Igår kväll hade jag personalkonferens så jag kom hem sent /TING.......

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Åh va bra att du hittade mig till slut:) Jag har längtat efter dig sååå mycket. Nu har jag bara mina rara bloggkompisar kvar som jag gillar så mycket....dem andra kan undra, ha ha. Kram på dig vännen!
Nalle: Åh jag förstår....men det där att du kallsvettades blev jag lite orolig för...tur att du mår bättre idag då. Kram på dig!
Ting: Hej dö som vi säger här i Göteborg...bättre sent än aldrig......tack vännen önskar dig detsamma! Kram på dig!

9:e kommentar, skriven , av Ninni:

Snygg bakgrund...gick precis och kollade mina blommor..en hel del som jag måste ta mig tid att slänga!
Skönt att du mår bättre..kramen

10:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Tackar ja lite space:)) Ja hösten kom tidigt i år....inga äpplen har jag och knappt några vindruvor heller för den delen....va tråkigt....ja ja nu ska jag ut och resa ha ha i resekatalogen vill säga:)) Kram på dig!

Kommentera inlägget här :