Nu är det slut på denna dagen.....

publicerat i Allmänt;
jag vågar väl inte tala om att jag har hållt igång idag för då blir ni väl arga på mig:))?? Men vid det här laget känner ni väl Mumin......kan inte vara stilla om hon mår okej. Först klippte jag gräset och såg över mina blommor.....dem är för tråkiga nu....det är inte roligt när dem e sådär på vippen att dö ut...men har ni sett min nya dörrmatta.....den passar hemma hos mig för här finns både hund katter och möss:))image348

Sen var jag på spinning ikväll och fick detta tänkvärda äpplet när jag gick hem......och med det säger jag gonatt för idag. Hoppas ni sover gott alla! Kram Mumin
image349

Det står: Har du prövat att slösa med dina leenden. Det var väl rart?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Hällå där i rutan.. Ja du mina leenden har jag haft idag både på bloggen och hos min lilla mamma.
På bloggen.. ja se själv, där är leenden både på bild och kommentarer.. 38 st.. det är nog rekord:-)
Hos mamma var det för hon fått en mp3-spelare och ljudbok (Potensgivarna av Karin Brunk Holmkvist) Den är ju så rolig så man kan inte hålla sig för skratt:-)
Mamma låg o vilade, vilket inte brukar vara långa stunder, men när hon fick hörlurarna på sig, ja då så var det många goa skratt jag hörde från sovrummet när jag dammsugade:-)
Ha de nu så gott och ta inte ut dig på allt du gör:-)
Stor kram/Pialotta

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ja jisses vad många som hade varit på din blogg....men du skriver ju också så bra. Va kul att du uppmuntrar din mamma på det viset. Heder till dig! Ha nu en trevlig dag! Kramelikram

Kommentera inlägget här :