Mumin mitt i smeten.......

publicerat i Allmänt;
Puh idag går det i ett kör.........först kom revisorn....sen ringde Shibbie och sa att Enya var sjuk...hon hade inte sovit en blund i natt utan bara bajsat som vatten....sen går Frippe min gamla katt runt runt och bara gapar på mig....så jag tog en sväng ner till veterinären och fick stoppande medel för den lilla valpen och förhållningsorder som jag fört vidare till valpägarna. Jag frågade om Frippe när jag var hos veterinären och dem tror han har blivit senildement.....vet inte om jag ska skratta eller gråta men han är ju 16 år gammal den gamle uven:)(
Nu har vi ätit jag och Pippis och nu har han börjat lägga golv i kontoret!!!!! Så här sitter jag på sned och skriver:))

Ja nä nu får jag hasta vidare......syns sen....kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Frida:

Tack så jätte mycket för hjälpen!!

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Frida: Ja varsegod..e hon bättre nu??

3:e kommentar, skriven , av Nalle:

Men oj så mycket som händer på samma dag ! Glöm inte att andas. Kramar

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Nalle: Nä jag försöker.....Kram

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men snälla ..du har då full huggning som vi säger!
Hade Lilla Enya ätit nåt tokigt då kanske. Och stackars Frippe då om han är senil.Det rör på sej ibland! Ta det lilla lugna så ordnar det sej ska du se!Kram!Kram!

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Bråda tider för mig med..puss

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja idag har det gått i ett kör...javisst Lilla Enya äter ju på allt och Frippe han e som han e...bara han inte lider så. Nu har jag fått lite ro...ska ta mig en kopp kaffe:) Kram på dig!
Ninni: Ja jag förstår det....puss tillbaka

Kommentera inlägget här :