Medaljens baksida

publicerat i Allmänt;
image315

Varför är det så tråkigt att ta itu med all disk efter middagen?? Även att man har diskmaskin så blir det kastruller och annan dynga att ta reda på..........Jag har en paus nu för att sätta igång med detta tråkiga...väntar in i det sista....men matgästerna tyckte det var gott och det är huvudsaken.....Pippis sa att det här har du inte gjort för sista gången och det är ju ett bra betyg:)) Om jag skulle ta lite rödvin till och börja diska.....det brukar gå lättare då...eller?? Kramelikram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pimpim11:

Nu är jag hemma efter en helt underbar vecka.
Jag blev så nyfiken vad bjöd dupå ?
kram pimpim

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag undrar också vad du bjöd på??
Kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas disken är överstökad nu! Min Gubbe brukar ta sig an disken
när vi haft främmande..o vi damer blir sittande för länge med vinglaset.Så det är ett tips ..sitt länge efteråt så kanske det blir gjort av nån annan.
Ha en skön söndag kära Mumin! Kramar!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pimpim: Hej vännen och välkommen hem...har saknat dig...det var ingen märkvärdig mat...benfria kotletter med champinjon och gräddsås och färskpotatis och sallad och till efterrätt glass och bär och grädde.Kram
Ninni: Du ser svaret här ovan:))Kram
Gunvor: Yes den är överstökad för länge sen....du förstår Pippis är lite bortskämd...men jag får skylla mig själv ha ha Ha en go dag du med! Kram

Kommentera inlägget här :