Låt hjärtat va me..........

publicerat i Allmänt;

image262image263image264image265image266image267image268


allt du gör beror på de........så sjöng Sonja Hedenbratt om vårt älskade Göteborg. När jag var i stan i går och handla hår så tog jag lite bilder på vår härliga stad. Först är det Paddanbåtarna som är mycket intressanta att åka med genom kanalerna.....mycket att se....sen har vi våra älskade spårvagnar som är ett måste här i Götet. Kopparmärra står i Brunnsparken och sen har vi Vallgraven med Stora Teatern i bakgrunden. Sist är vi i Bältesspännarparken......
Idag sov jag faktiskt igen hela 6 timmar men mer blir det inte.....Det kanske inte behövs mer sömn?? Håret kliar lite men nu skall jag i duschen och så får jag se hur jag kan fixa till det själv:) Ha en go dag! Här skiner solen! Kram


Ps Kan nån hjälpa mig och förklara hur jag får texten under bilderna? Det är nog busenkelt.........Ds

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja det är busenkelt..ladda upp en bild skriv under den..ladda sen upp nästa i inlägget. Ta inte alla på en gång!
Göteborg är en mysig stad..länge sen jag var där nu.
kliar det sa du...hon kanske sydde in lite lus också..fniss.

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Jaha tack du då tror jag jag förstår....du jag får ta ut det, fick världens allergi....hela halsen blev alldeles rödflammig och öronen blev som blomkål:) Skit också, men jag är ju hyperallergisk. Kramelikram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Vilka jättefina Göteborgsbilder du tog! En härlig stad du bor i. Jag har bara varit där en gång o det var när barna var ganska små .. så det är längesen! Vi åkte paddanbåt vi också. Det var kul o man fick se så mycket. Och så var vi i Feskekörka..heter det så? Och Liseberg så klart. Men som sagt det var läängesen!
Men du, har du fått problem med håret?
Det var inte kul!!
Kram, Kram!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja Göteborg är en vacker stad och visst heter det Feskekörka:) Ja du jag får ta ut håret för jag blev hyperallergisk mot det. Synd! kram på dig

Kommentera inlägget här :