Jag blir lite kluven......

publicerat i Allmänt;
när jag ser hur många det är som besöker min blogg men aldrig ger sig till känna....eller också hör man av sådana man träffar sällan att "Ja jag läste det på din blogg" . Det är mycket irriterande tycker jag:( Jag har fått en del vänner här på bloggen som är mina dagliga kontakter och det skulle kännas konstigt att vara utan dem....men jag är mycket skeptisk för närvarande...får se hur jag gör men jag skriver i  min blogg för att jag tycker det är roligt och inte för att uppdatera för nyfikna  vad jag och övriga familjen känner sig eller gör. Har jag fel eller? Ja vi får se vart det barkar hän.....men just nu känns det som jag lämnat ut för mycket av mig själv......Får se om jag återkommer.........

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hejsan kära du!
Vet hur det känns kram /pimpim

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ja det är tur att nån fattar galoppen.....kanske startar en ny blogg nån annanstans annars vet du min mailadress för jag vill fortfarande ha kontakt med dig! Kram vännen!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Börjar känna så jag med...har en vän som läser men aldrig skriver och en granne!
Dom säger också så..läste det på din blogg eller det vet jag redan!!
Något irriterande!!
Kramen

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

Det vore ju förfärligt om du slutar blogga. Nä det FÅR du inte.
Kanske en med lösenord? Som bara de du vill kommer in på ?
Krameli

5:e kommentar, skriven , av Frida:

Hej Mumin! Jag håller med dig! Hur tråkigt som helst! =/ Hoppas allt e bra! Kram / Shibbie

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja det är inte kul...alla vet saker om en....och riktigt "gottar sig" åt nyheterna. Ja vi får se.Kram på dig!
Nalle: Ja du vad ska jag göra...jag tycker ju det är jättekul att blogga men när dem inte ger sig till känna så tycker jag det är som om jag lämnar ut mig själv för mycket, men jag vill ju skriva av mig förstår du? Finns det bloggar med lösenord? Var ? kram på dig!

7:e kommentar, skriven , av Mumin:

Frida: Javisst är det tråkigt...alla läser men ingen ger sig tillkänna och så vet dem allt ändå. Kram på dig! Ringer dig!

8:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Det där som du skriver om drabbar allt fler..
Människor är nyfikna av sig och springer in så fort det är uppdaterat.. de där grannarna.. hur har de fått tag på din blogg.. herre min ge det finns ju många tusentals med bloggar.. är våra bloggar registrerade någonstans eller.. Foton avslöjar så klart.. därför jag inte sätter in så mycket sådant på personer i min närhet.. gör jag det så "Målar jag om" lite så det inte lyser så himla ljust i folks ögon.. Man vill ju inte utsätta någon för för mycket ljusstrålar:-)
Personligt är det massor som skriver, mer som en riktig dagbok om allt som händer i deras liv.. Kanske det är så att där skon klämmer.. grannar och andra är så nyfikna och avundsjuka så lätt en fjäder kan bli en höna snabbt.. snabba fötter du vet.
Kanske bäst du har din blogg låst ett tag.. annars kan du som många gör byta blogg och namn, skapa en annan beslöjad bild på dig och inte sätta in de där familjära fotona helt enkelt.. men hur kul är det på en skala från 1-10..
Hoppas du löser det på bästa sätt.. jag kommer in nu när du gett mig förtroendet.. bara jag inte glömmer nycklen:-) Har en förmåga till det..med andra nycklar sedan tidigare.
Ha de gott.. nu är det du som har problems.. igår var det jag..
Kramkram

9:e kommentar, skriven , av Mumin:

Pialotta: Ja det känns faktiskt riktigt bra nu när jag vet att bara dem jag litar på kommer in:) Å du är så välkommen så för dig gillar jag verkligen. Kram på dej!

Kommentera inlägget här :